Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ύλη εξεταστικής Ιουνίου για το Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ


                                            Δ.Α.Π. – Ν.Δ.Φ.Κ. ΡΟΔΟΥ
Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ
 ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2010-2011


v ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ(ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ)
2)Από το βιβλίο <<Γνώθι το curriculum>> κεφάλαια : 2,3,4,5,7,9,10,11,14 και κεφάλαιο 20

v ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ(ΚΟΝΣΟΛΑΣ)

v ΦΥΛΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ   Ι (ΓΚΑΣΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ)
Όλο το βιβλίο «ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»

v ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΦΩΚΙΑΛΗ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ)
Οι σημειώσεις της διδάσκουσας στα VISTA.ή στο University Press.
.


v ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ(ΚΑΙΛΑ) :
Εξετάζεται με ανοιχτές σημειώσεις ΥΛΗ:
-Θεωρία: Θεωρίες Δυναμικής Ψυχολογίας-Ψυχανάλυσης Freud
Α)Ψυχικό Όργανο
Β) Στάδιο Ψυχοσυναισθηματικής Εξέλιξης
Γ) Μηχανισμοί Άμυνας-Ann Freud (university press)
-Ξανθάκου: Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο Σχολείο και την Κοινωνία, σελ.27-143
-Διαλέξεις μαθήματος



v ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ(ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ)
·      Από το βιβλίο:
Wilmhurst, L. (2011). Εξελικτική Ψυχοπαθολογία: Μία αναπτυξιακή προσέγγιση. Επιμ. Ελληνικής Έκδοσης: Η. Μπεζεβέγκης. Αθήνα: Gutenberg.

Τα κεφάλαια 10 (ΔΕΠ-Υ) & 11 (Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες).

·      Σημειώσεις στο vista (για πρόσβαση εγγραφείτε στην κ. Κερπηνιώτη)


v ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ)
Βιβλίο: Καρακίτσιος Α. Ποίηση για παιδιά και νέους
1.Γεώργιος Βιζυηνός, Αλέξανδρος Πάλλης, Ζαχαρίας Παπαντωνίου, Β.Ρώξας (σελ.42-62)
2.Λυρικορητορικό μοντέλο (σελ.86-92), Ρένα Καρθαίου (σελ.98-103)
3.Λυρικορυθμικό μοντέλο (σελ.153-156), Δημήτρης Μανθόπουλος, Ντίνα Χατζηνικολάου (σελ.156-167)
4.Ηχορυθμικό μοντέλο (σελ.171-176), Θέτη Χορτιάτη (σελ.197-208)
5.Νεωτερική ποίηση (σελ.209-210), Ελένη Χωρεάνθη (σελ.232-240)
6.Λίμερκς (σελ.241-243), Λιάνα Αρανίτου (σελ.243-250)
7.Διδακτική της ποίησης (Α.Καρακίτσιος  βλ. ιστοσελίδα του τμήματος: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ) (Μόνο οι προτάσεις για ποιητικές εμπειρίες :σελ. 6-15)


v ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ : ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ(ΝΙΚΗΤΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ )
Πολεμικός, Ν., Καΐλα, Μ., Θεοδωροπούλου, Ε. & Στρογγυλός, Β. (2010). Εκπαίδευση παιδιών με  ειδικές ανάγκες: μια πολυπρισματική προσέγγιση. Αθήνα: Πεδίο.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ   1  σ.σ.    21 –  46
ΚΕΦΑΛΑΙΟ   4  σ.σ.    91 – 116
ΚΕΦΑΛΑΙΟ   5  σ.σ.  117 – 135
ΚΕΦΑΛΑΙΟ   8  σ.σ.  166 – 187
ΚΕΦΑΛΑΙΟ   9  σ.σ.  189 – 208
ΚΕΦΑΛΑΙΟ  11 σ.σ.   231 – 248
ΚΕΦΑΛΑΙΟ  17 σ.σ.   365 – 378
Καθώς και 3 άρθρα του Ν. Πολεμικού:
1. Πολεμικός, N. (1990). Λειτουργική ενούρηση: κατηγορίες, αιτιολογία, αντιμετώπιση. Παιδιατρικά Χρονικά 17(1), σσ. 1-12.
2. Πολεμικός, N. (1991). Συχνότητα και αντιμετώπιση της αριστεροχειρίας. Παιδιατρικά Χρονικά, 18(2), σσ. 95-104.
3. Πολεμικός, N. (2002). Ψυχαναγκαστική - καταναγκαστική διαταραχή στα παιδιά. Εκπαιδευτική, Οικογενειακή και Πολιτική Ψυχοπαθολογία. τ.Α’. (Επιμ.: Ν. Πολεμικός, Μ. Καΐλα, Φ. Καλαβάσης). Αθήνα: Ατραπός, σσ. 62-74

v ΛΑΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(ΓΚΑΣΟΥΚΑ):
Οι σημειώσεις της διδάσκουσας

v ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΡΑΠΤΗΣ):
Σημειώσεις από τα μαθήματα στο vista

v ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ( ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ):
1)Από το βιβλίο : Παιδαγωγική Επικοινωνία στην προσχολική και προσχολική εκπαίδευση Σελίδες : 23 - 99 (πολύ περιληπτικά) και 101 – 153 , 155-263, 265- 290, 315-170(περιληπτικά)
2. Από το βιβλίο: Προσχολική Παιδαγωγική Προβληματισμοί – Προτάσεις(Σ.Χ.Πανταζής, Μ.Ι Σακελλαρίου) Σελίδες: 17-274
v Παιδαγωγικές Αλληλεπιδράσεις και Συγκρότηση Γνώσεων ( παναγιωτησ σταματησ) :
1.α)Από το βιβλίο : Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση στο Σχολείο (Κωνσταντίνος Χ. Μπασέτας)  Σελίδες : 19-194
1.β) Από το βιβλίο: Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και στην κοινωνία(Π.Φώκιαλη, Ν.Ανδρεαδάκης, Γ.Ξανθάκου)Σελίδες: 55-78, 113-147,167-226,263-288

v  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ( ΚΑΦΟΥΣΗ)
Από το βιβλίο «Τα Μαθηματικά των παιδιών 4-6 ετών. Αριθμοί και Χώρος»

Κεφ. 1,  Κεφ. 2  ( εκτός σελ. 108-137),  Κεφ. 3

H’

Από το βιβλίο «μικρά παιδιά μεγάλα μαθηματικά νοήματα»

Κεφ. 1 (εκτός 1.3.),  Κεφ. 2,  Κεφ. 3 (εκτός 3.2.),

Κεφ. 4 (εκτός 4.1, 4.3, 4.4), Κεφ. 6 ( εκτός 6.1, 6.2, 6.4)


v ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ (ΚΑΦΟΥΣΗ)
Α) Από το βιβλίο: Εισαγωγή στην μεθοδολογία και τις τεχνικές των κοινωνικών ερευνών: Μέρος Β’ « Στοιχεία Στατιστικής και Δειγματοληψίας» Κεφάλαια 1,2,3,4.

Η

Β) Από το βιβλίο Αρχίζοντας τη Στατιστική ( Diamond, I & Jefferies ,J. ,2005) Kεφάλαια 1,2,3 (εκτός σελ. 36-66) , 4 (εκτός σελ. 71-78, 82-85), 5 (εκτός σελ. 101-108)
ΚΑΙ σημειώσεις του μαθήματος.

v ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΠΟΤΙΤΣΑ)  Οι σημειώσεις του μαθήματος .

v ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΚΟΝΣΟΛΑΣ) Από το βιβλίο "Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και διδακτική μεθοδολογία"Σύγγραμμα, Κουτσουβάνου Ε., Αρβανίτη-Παπαδοπούλου Τ., 2011, Παπαζήσης  τις διαφάνειες στα VISTA  από 2- 7 .

v ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ)

Δ.Αναγνωστοπούλου,  Η ποιητική του έρωτα ατο έργο του Α.Εμπειρικού, Υψιλον,1990: Μέρος 1ο , κεφ. 1 σελ. 23-29, κεφ.2 σελ. 29-40,43-50, κεφ.3 σελ. 51-54, Μερος 2ο , κεφ.1 σελ. 105-113, 119-120,  κεφ.3 σελ. 140-150 , κεφ 4 σελ. 161-170 (κοσμολογικό όραμα)
Δ. Αναγνωστοπούλου, Αναπαραστάσεις του γυναικείου στη λογοτεχνία Πατάκη 200: Μέρος 3ο κεφ. 1 σελ. 253- 272( οπου αναφέρεται στον Εμπειρικό και στον Εγγονόπουλο) κεφ.2  σελ. 273-287 κεφ.3 σελ.288-300.

Εμπειρικός κείμενα: ΑΜΟΥΡ ΑΜΟΥΡ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΟΧΙ ΜΠΡΑΖΙΛΙΑ ΜΑ ΟΚΤΑΝΑ, Η ΝΗΣΟΣ ΤΩΝ ΡΟΒΙΝΣΩΝΩΝ, ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΡΟΦΑΛΩΝ.

Εγγονόπουλος κείμενα: ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ ΜΠΟΥΑΣ, ΥΜΝΟΣ ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΜΕ(ΠΟΙΗΜΑΤΑ Β’ ΤΟΜΟΣ), ΙΚΕΣΙΑ (ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΒΩΝΕΣ) Ο ΟΡΦΕΥΣ (ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΒΩΝΕΣ),ΜΠΟΛΙΒΑΡ.

v ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ( ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ)
Από το βιβλίο:
Παπαηλιού, Χ.Φ. (2005). Η ανάπτυξη της γλώσσας. Αθήνα: Παπαζήσης.

Κεφ: 1, 2 σσ. 42-46, 53 – 60, 3, 4, 5 σσ. 93 – 104, 6 σσ. 119 – 139, 8.

Σημειώσεις στο vista (για πρόσβαση εγγραφείτε στην κ. Κερπηνιώτη)

v ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΓΟΥΒΙΑΣ)

1.ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ

ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ 1
1.Φραγκουδάκη, Α.(1985).Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης-Θεωρίες για την Κοινωνική Ανισότητα στο Σχολείο. Αθήνα: Παπαζήσης

Κεφ.7 (« Η ΓΛΩΣΣΑ, Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ…»)
Κεφ.8 (« ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»)

ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ 2
Νόβα-Καλτσούνη, Χρ. (2010). Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg. [κεφ. 2,3 [3.2-3.3], 5,6]

2.ΟΛΕΣ ΟΙ «ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ»( αρχεία *.pdf) ΚΑΙ ΟΙ «ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ»
(αρχείο Power point ) ΣΤΟ VISTA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου