Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Επαναστάτες ή Εγκληματίες ;


-ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ  ή  ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ-

Για πολλοστή φορά ο ελληνικός λαός γίνεται μάρτυρας ενός σίριαλ με πρωταγωνιστές ποιους άλλους, μα φυσικά τις ελληνικές δικαστικές, σωφρονιστικές και αστυνομικές αρχές από την μια και τους έγκλειστους και καταδικασμένους για σοβαρά κακουργήματα-εγκλήματα τρομοκράτες από την άλλη. Μόνο οργή προκαλεί   το γεγονός ότι ένας κρατούμενος τέτοιου μεγέθους με τέτοια προϊστορία στον αντεξουσιαστικό χώρο με ένα κατάμαυρο ποινικό μητρώο και με τουλάχιστον 9 δολοφονίες να τον βαραίνουν κατάφερε να ξεφύγει κάτω από την μύτη των αρχών, σε μία περίοδο μάλιστα που τα μέτρα ασφαλείας έχουν αυξηθεί, όπως μας λέει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το οποίο καθησυχάζει κιόλας τον ελληνικό λαό  προτρέποντάς τον να αισθάνεται ασφαλής.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά , πάνω στο γενικότερο αναβρασμό που προκάλεσε το θέμα, σαν κεραυνός εν αιθρία έσκασε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες ένα προκλητικό, απειλητικό και επικίνδυνο για την δημοκρατία μας και την δημόσια ασφάλεια βίντεο, στο οποίο ο εν λόγο δραπέτης-τρομοκράτης με λόγια ακραία, επαναστατικά, προειδοποιητικά και απειλητικά καταφέρεται ενάντια στην δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, ενάντια στις δικαστικές και αστυνομικές αρχές της χώρας με περίσσιο θράσος και χωρίς ίχνος μεταμέλειας για τα εγκλήματά του, που κόστισαν τη ζωή σε αθώους ανθρώπους. 

Σε μία περίοδο που η χώρα μας προσπαθεί με κόπο και θυσίες ετών, από μέρους των Ελλήνων και των Ελληνίδων, να βγει από τον κυκεώνα της κρίσης πιο ενωμένη και δυνατή για να σταθεί στα πόδια της και να ανακάμψει, αφήνοντας στο παρελθόν τον λαϊκισμό, τα φοβικά διλλήματα και τα εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα, αυτός ο άνθρωπος με την κάλυψη και την ανέχεια κάποιων ατόμων και ομάδων, τους οποίους μόνο ως ψευτοεπαναστάτες θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε, βγαίνει και πολώνει το κλίμα μιλώντας για αντάρτικο πόλης, κάνοντας αναφορά σε νέα χτυπήματα τρομοκρατικά-εγκληματικά, τα οποία η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της έχει αποδοκιμάσει.
Αυτό ωστόσο που μας προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη θλίψη είναι το γεγονός ότι οι ακραίες αυτές φωνές και απειλές δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγονται και δυστυχώς έχουμε γίνει μάρτυρες τέτοιων δηλώσεων από στελέχη της ίδιας της αντιπολίτευσης. Να θυμίσουμε την περίφημη δήλωση περί αντάρτικου πόλης, στελέχους της αντιπολίτευσης, καθώς και την εμφυλιοπολεμική φράση «ραντεβού στα γουναράδικα» την οποία ακούσαμε στο βήμα του κοινοβουλίου αλλά και τις απειλές περί διώξεων και «Γκούλαγκ» (Για όσους δεν γνωρίζουν, η εν λόγω λέξη χρησιμοποιείται για τα σοβιετικά στρατόπεδα συγκέντρωσης, στα οποία στέλνονταν οι εκτοπισμένοι αντιφρονούντες του σοβιετικού καθεστώτος) .
Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, από τις επαναστάσεις δεν δημιουργούνται απευθείας δημοκρατικά πολιτεύματα όπως τα έχουμε όλοι στο μυαλό μας, αλλά μεσολαβεί μια μακρά περίοδος διαβουλεύσεων προσαρμογής και διαλόγου για να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες οι οποίες θα οδηγήσουν σε εκλογές για την ανάδειξη μίας μετεπαναστατικής δημοκρατικά εκλεγμένης κυβέρνησης. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τις λέξεις που χρησιμοποιούμε και ενστερνιζόμαστε, καθώς ο τόπος αυτός  πολλές φορές μετά από επαναστάσεις έχει γνωρίσει το τραγικό πρόσωπο του εμφυλίου. Κάτι που πρέπει επίσης να τονιστεί και απευθύνεται σε νέα βλακοεπαναστατικά τσιτάτα είναι πως οι επαναστάσεις όπου πέτυχαν είχαν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε, το οποίο ήταν η επωνυμία των επαναστατών, ιδίως των πρωτεργατών της επανάστασης και μία εικόνα τους ξεκάθαρη που φώτιζε τις ψυχές και γέμιζε με ανδρεία και πίστη τους επαναστατημένους -βλέπε Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης- και όχι η κάλυψη και η ασφάλεια που τους παρέχει η κουκούλα.
Δυστυχώς για ορισμένους, δημοκρατία δεν οικοδομείται σε θεμέλια που έχουν ως βάση το ταξικό μίσος, την βία, τον λαϊκισμό, το αίμα αθώων πολιτών, την φίμωση των αντιφρονούντων και τον εκβιασμό. Όσο τέτοιες πράξεις δεν καταδικάζονται έγκαιρα και άμεσα, με τους υπαίτιους να πληρώνουν για τα εγκλήματά τους, τόσο η ελληνική κοινωνία θα βουλιάζει στην αβεβαιότητα και τον φόβο, κύρια συστατικά μίας αποσταθεροποιητικής κατάστασης, με απρόβλεπτες συνέπειες που κάποιοι επιδιώκουν. Αρκετά υποφέρουμε από την γάγγραινα του ναζισμού-φασισμού που πρόσφατα αναβίωσε στην χώρα μας, ας μην προσθέσουμε άλλο ένα πρόβλημα στον ήδη δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό.
Ως Δ.Α.Π-Ν.Δ.Φ.Κ Ρόδου, αναγνωρίζοντας πως σε τόσο κρίσιμες στιγμές πρώτιστο μέλημα πρέπει να είναι η συναίνεση σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας, για να βγούμε όσο πιο δυνατοί γίνεται από αυτή την λαίλαπα της κρίσης, καλούμε όλες τις υγιείς δυνάμεις του πανεπιστημίου να καταδικάσουν τέτοια περιστατικά και πρακτικές, διότι σε καμία περίπτωση δεν αναδεικνύουν μία επαναστατική στάση και δεν παράγουν πολιτικές ιδέες και προτάσεις. Αντίθετα, προκαλούν τρόμο και περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης και γνώμης. Οι πολιτικές απόψεις, αν θέλουν να καλούνται πολιτικές, πρέπει να έχουν στο επίκεντρο τον πολίτη και την πόλη και γνώμονα την καλυτέρευση της ζωής, την ενίσχυση της παιδείας και του κράτους πρόνοιας, την αποτελεσματικότητα της δικαιοσύνης, την ισονομία, τον σεβασμό στο σύνταγμα και την ασφάλεια. Οι πολιτικές απόψεις δεν νοείτε να υποθάλπουν εγκληματικές στάσεις και πρακτικές, γιατί τότε αυτόματα κινούνται ενάντια στον πολίτη, στην πόλη και στους θεσμούς.
                                                                                                    Δ.Α.Π-Ν.Δ.Φ.Κ Ρόδου

4 σχόλια:

  1. Θα προσπαθήσω να απαντήσω απλά και σύντομα (το κατά δύναμη) και ελπίζω το σχόλιό μου να μη διαγραφεί. Άλλωστε όπως όλο και κάποιος θα σχολιάσει στη συνέχεια για να με καθησυχάσει μία δημοκρατική παράταξη δεν έχει λόγο να φιμώσει κανέναν.
    Αρχικά έχω να πω ότι ως Έλληνας πολίτης δεν ένιωσα ποτέ καμία απειλή από τον Χριστόδουλο Ξηρό ή από την Ε.Ο. 17Ν. Τα χτυπήματα της οργάνωσης στόχευαν πάντα απέναντι σε συγκεκριμένους στόχους (χουντικοί βασανιστές, υψηλόβαθμα στελέχη του αμερικανικού στρατού και της αστυνομίας, μεγαλοεπιχειρηματίες και μεγαλοεκδότες, διαπλεκόμενοι πολιτικοί των δύο μεγάλων κομμάτων κλπ. Μαζί τους σκοτώθηκαν σε κάποιες περιπτώσεις οι σοφέρ τους ή μέλη της φρουράς τους) Σε καμία περίπτωση δε θέλω να παρερμηνευτεί αυτό στο ότι στηρίζω αυτές τις ενέργειες. Λέω απλά ότι ο μέσος Έλληνας δεν κινδύνεψε από την εν λόγω οργάνωση.
    Θεωρώ τελείως λάθος να τονίζεται με τόσο ακραίους όρους η ανακοίνωση – βίντεο του Ξηρού. Εάν θεωρείται ένα βίντεο φανφαρολογίας, παραγεμισμένο με απειλές ενάντια σε κάθε λογής καθίκια, κρατικούς λειτουργούς και θεσμούς «επικίνδυνο για τη δημοκρατία» τότε έχετε πολύ εσφαλμένη εικόνα τόσο για την ισχύ του πολιτεύματος όσο και για την ουσία του. Σε ότι αφορά την ουσία, η δημοκρατία δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από τέτοιες απειλές γιατί πολύ απλά αν λειτουργούσε σωστά αυτές οι απειλές δε θα είχαν κανένα λόγο ύπαρξης και θα τσακίζονταν στο έδαφος του κοινωνικού διαλόγου. Αν δε λειτουργεί σωστά, τότε οι απειλές αυτές ας γίνουν εφαλτήριο για αυτοκριτική και περισσότερη δημοκρατία. Αν η κυρίαρχη πολιτική δεν μπορεί να το κάνει αυτό, τότε η κυρίαρχη πολιτική, υποσκάπτει θα θεμέλια του συστήματος, δίνοντας λόγο ύπαρξης σε ανταρτικές οργανώσεις. Άρα πρέπει να ανατραπεί και να αντικατασταθεί. Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμη και στην τελευταία, η Δημοκρατία είναι αρκετά ισχυρή για να μην έχει να φοβηθεί τίποτα απέναντι σε ένα μπουλούκι οπλισμένων επαναστατών. Είναι γελοίο να γίνεται αφορμή η υπόθεση του Ξηρού για να καταστρατηγούνται συλλήβδην τα δικαιώματα των φυλακισμένων, να ενοχοποιούνται πολιτικοί χώροι, να μετατρέπεται το κέντρο της πρωτεύουσας σε κατεχόμενη ζώνη από τις μονάδες καταστολής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου προκαλεί εντύπωση ότι ενώ αρχικά καταδικάζετε το «εμφυλιοπολεμικό κλίμα» το οποίο πριμοδοτεί ο Χριστόδουλος Ξηρός, έπειτα ξεχειλώνετε το πολιτικό φάσμα του χώρου που εκφράζεται από μία τέτοια τοποθέτηση για να χωρέσετε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις μη δημοκρατικές δυνάμεις με τελείως ανεδαφικά παραδείγματα. 1) αναφορά στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ σε «αντάρτικο πόλης». Αναφέρεστε στον Ιφικράτη Αμυρά, έναν ψυχοπαθή ακροδεξιό, αντισημίτη, οπαδό του «δικαίου του αίματος» και μέλος της «Εκκλησίας Ελλήνων στο Θρήσκευα». Ο άνθρωπος αυτός ήταν αρκετά ψώνιο για να πιστεύει ότι μπορεί να μπει σε ένα κόμμα της Αριστεράς και να μπορέσει να εκμεταλλευτεί την οργή του κόσμου που συσπειρώνεται κάτω από τη σημαία του για να τη στρέψει κατά εκεί που ο ίδιος θέλει. Μέσα σε ένα χρόνο πέρασε διαδοχικά από τις γραμμές του ΔΗΚΚΙ, του ΕΠΑΜ και του ΣΥΡΙΖΑ (χωρίς να γίνει ποτέ μέλλος) ώσπου αποκαλύφθηκε. Η φράση «καλή αντάμωση στα γουναράδικα» δεν είναι εμφυλιοπολεμική αλλά ανήκει στην εποχή του έπους της Εθνικής Αντίστασης ενάντια στου Γερμανοϊταλούς κατακτητές και τους συνεργάτες τους και συγκεκριμένα σε έναν από τους αρχηγούς της, τον Άρη Βελουχιώτη (σκοτώθηκε πριν τον εμφύλιο). Ο Άρης με αυτά τα λόγια αποχαιρετούσε τους συντρόφους του εννοώντας ότι «θα τα ξαναπούμε εκεί που θα μας γδάρουν ζωντανούς. Χαριτολογώντας δηλαδή για το άδοξο τέλος που προέβλεπε να έχει ο αγώνας τους. Κάθε άλλο παρά απειλητική είναι αυτή η φράση, κάθε άλλο παρά θα έπρεπε να πυροδοτεί κλίμα εμφυλίου. Τέλος δεν υπήρξε καμία απειλή εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ για «γκουλάγκ». Η δήλωση αυτή έγινε από τον Σλαβόι Ζίζεκ (Σλοβένος μαρξιστής φιλόσοφος) στα πλαίσια μίας δημόσιας συνομιλίας του με τον Τσίπρα. Η δήλωση «ότι κατά τη γνώμη του πως κάθε ευρωπαίος που αρνείται το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να πάρει εισιτήριο για τα γκουλάγκ» ήταν εμφανέστατα χιουμοριστική. Ο ίδιος ο Ζίζεκ έχει κριτικάρει σκληρά το καθεστώς τον γκουλάγκ, ασκώντας κριτική συνολικά στα σταλινικά καθεστώτα (πχ. στο βιβλίο του «Μίλησε κανείς για ολοκληρωτισμό;»). Ο λόγος που μπαίνω στη διαδικασία να ξελασπώσω την αξιωματική αντιπολίτευση δεν έχει να κάνει με συμπάθειές μου προς το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ (αν και τον θεωρώ σαφώς υγιέστερη πολιτική δύναμη από τα απολειφάδια της μεταπολίτευσης που μας συγκυβερνούν για την ώρα). Μπήκα σε αυτή τη διαδικασία για να αναδείξω τη μικρότητά του συγγραφέα, ο οποίος ενώ παριστάνει πως κόπτεται για τη δημοκρατία, δε χάνει ευκαιρία να μετατρέψει το πεδίο πάνω στο οποίο θα μπορούσε να ανοίξει ένας αληθινά πολιτικός διάλογος σε αληθινό ναρκοπέδιο, όπου αντί για νάρκες τοποθετεί βόμβες σωρευμένης νεοδημοκρατικής τσογλανιάς*. Λάσπη και μικροπολιτική, συνειδητή παραπλάνηση του ακροατηρίου, δίχως ίχνος ντροπής, με μόνο στόχο να μείνει το κόμμα μας στην εξουσία (η παράταξη στην αυτοδυναμία κλπ). Το γεγονός ότι έτσι αποδυναμώνεται όχι μόνο ένα δημοκρατικό κόμμα (έστω και αντίθετων απόψεων) αλλά και οι όροι του δημοκρατικού παιχνιδιού, οι δυνατότητες δόκιμου διαλόγου που αποτελεί θεμέλιο της δημοκρατίας κλπ, είναι μικρότερης σημασίας.

      Διαγραφή
    2. Στη συνέχεια γράφει: «Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, από τις επαναστάσεις δεν δημιουργούνται απευθείας δημοκρατικά πολιτεύματα όπως τα έχουμε όλοι στο μυαλό μας, αλλά μεσολαβεί μια μακρά περίοδος διαβουλεύσεων προσαρμογής και διαλόγου για να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες οι οποίες θα οδηγήσουν σε εκλογές για την ανάδειξη μίας μετεπαναστατικής δημοκρατικά εκλεγμένης κυβέρνησης.» Αρχικά δεν ισχύει η πρόταση. Το κριτήριο για την επιτυχία μίας επανάστασης είναι εάν εφάρμοσε το σύστημα που είχαν στο μυαλό τους οι επαναστάτες και όχι εάν εφάρμοσαν τη δημοκρατία όπως την έχει στο μυαλό του ο ΔΑΠίτης μας. Και υπάρχουν αρκετά παραδείγματα που αυτό ακριβώς συνέβει (τουλάχιστον σε πρώτο επίπεδο) και δε χρειάζεται να τα αναφέρω εδώ. Άλλωστε δε βρίσκω και κανένα λόγο να ανοίγεται αυτή η κουβέντα. Εκτός αν παίρνετε στα σοβαρά το ενδεχόμενο να ξεκινήσει ο Ξηρός παρέα με του Πυρήνες τον τρίτο κομμουνιστικό γύρο… Που επειδή τέτοιο ενδεχόμενο προφανώς και δεν υπάρχει, αυτό που κάνετε είναι να δημιουργείται μόνοι σας θέμα και να πριμοδοτείτε ακριβώς τον εμφυλιοπολεμικό λόγο τον οποίο πριν κατακεραυνώνατε. Στο τέλος κοτσάρετε και μια μπαρούφα για την «ασφάλεια που σου παρέχει η κουκούλα» σε σύγκριση με τον Καραϊσκάκη που δε φορούσε. Ούτε ο Ξηρός φορούσε απ’ ό,τι είδα. Μάλλον λοιπόν θα αναφέρονται στον Σαμπκομαντάντε Μάρκος (γνωστό φλώρο με κουκούλα που κάνει αντάρτικο στα βουνά του Μεξικού).
      Και φτάνοντας στο κλείσιμο του κειμένου…
      Βάση και θεμέλιο το ΤΑΞΙΚΟ ΜΙΣΟΣ έχουν οι πολιτικές μίας κυβέρνησης που έχει ανοίξει την ψαλίδα μεταξύ πλούσιων – φτωχών στα μεγαλύτερα επίπεδα που έχει δει ποτέ αυτή η χώρα, που με την πολιτική της έχει φτάσει την ανεργία στο 30% και για να ξεπληρώσει τα χρέη που οι ίδιοι δημιούργησαν στίβουν σαδιστικά το πορτοφόλι, του μισθωτού, του χαμηλοσυνταξιούχου, του δημόσιου και του ιδιωτικού υπαλλήλου, χαρίζοντας φοροαπαλλαγές στο κεφάλαιο. Βάση και θεμέλιο τη ΒΙΑ έχουν οι πολιτικές μίας κυβέρνησης που τσακίζει στο ξύλο και στα δακρυγόνα κάθε κοινωνική μερίδα που βγαίνει στο δρόμο για να διεκδικήσει τα δικαιώματά της. Βάση και θεμέλιο τον ΛΑΙΚΙΣΜΟ έχει αυτή η ίδια κυβέρνηση που μετά από μία επταετία άσκησης σκληρής πολιτικής λιτότητας, απολύσεων και ιδιωτικοποιήσεων που έχουν διαλύσει την ελληνική οικονομία και κοινωνία μιλάει για «success story» και διατηρεί το θράσος να μας διαβεβαιώνει κάθε 6μηνο ότι από το μεθεπόμενο θα έρθει η ανάπτυξη! Βάση και θεμέλιο το ΑΙΜΑ ΑΘΩΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ μα και το αίμα αθώων γενικότερα, έχουν οι κυβερνήσεις των 5000 αυτοκτονιών από το 2009, των δεκάδων νεκρών από το κρύο και από τις αναθυμιάσεις λόγω έλλειψης πετρελαίου θέρμανσης, των εκατοντάδων πνιγμένων μεταναστών στο Αιγαίο, των χιλιάδων αρρώστων που περιμένουν δίχως φάρμακα και περίθαλψη το τέλος. Βάση και θεμέλιο τη ΦΙΜΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ έχει η πολιτική των κυβερνήσεων που διαλύουν χώρους εναλλακτικής έκφρασης και κέντρα αντιπληροφόρισης, που αφήνουν να κλείνουν όσες εφημερίδες δεν τους κάνουν χάρες, χαρίζοντας χρέη στις άλλες, που κλείνουν την ίδια τη δημόσια τηλεόραση και ξεπουλάν την περιουσία της όταν καταλαβαίνουν ότι έχουν βάλει στο χέρι πλήρως τους μεγάλους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς. Βάση και θεμέλιο τον ΕΚΒΙΑΣΜΟ έχει η πολιτική της ΕΕ στο σύνολό της που καλεί μία ολόκληρη γενιά να ζήσει στη φτώχια ή στη μετανάστευση για να μη χάσουν οι καρχαρίες του κεφαλαίου την ευκαιρία να επενδύσουν πάνω στα ερείπια της πατρίδας της. Και έχετε δίκαιο: Η δημοκρατία δε χτίζεται πάνω σε τέτοια θεμέλια. Οι πράξεις αυτές πρέπει να καταδικαστούν και οι υπαίτιοι να πληρώσουν για τα εγκλήματά τους!

      Διαγραφή
    3. Ο ορισμός της πολιτικής που δίνεται στο τέλος του κειμένου είναι λανθασμένος και παραπλανητικός. Αλλά σε κάθε περίπτωση αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο μεγαλύτερος τρομοκράτης σε αυτή τη χώρα είναι η ίδια της η κυβέρνηση για όλους τους λόγους που ανέφερα και για άλλους τόσους. Σε καμία περίπτωση οι πολιτικές της δεν έχουν επίκεντρο τον πολίτη, την ενίσχυση της παιδείας, του κράτους πρόνοιας, την αποτελεσματικότητα της δικαιοσύνης, την ισονομία, το σεβασμό στο σύνταγμα και την ασφάλεια. Αντίθετα έχουν τσακίσει με κάθε τρόπο όλες αυτές τις πτυχές της δημοκρατικής πολιτείας! Είναι δημοκρατικό μας χρέος να μη συναινέσουμε στην πολιτική αυτή, να συγκρουστούμε μαζί της και να την ανατρέψουμε. Γιατί όντως, οι δημοκρατικές πολιτικές απόψεις δε νοείται να υποθάλπουν εγκληματικές οργανώσεις και πρακτικές, ούτε να συναινούν με εγκληματικές οργανωσεις που το κάνουν. Είτε αυτές οι οργανώσεις λέγονται «17 Νοέμβρη» και «Πυρήνες», είτε λέγονται «Νέα Δημοκρατία» και «ΠΑΣΟΚ».
      *Η λέξη «τσογλανιά» έχει εισαχθεί στον επίσημο πολιτικό λόγο από τον ίδιο τον Αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, οπότε θεωρώ ότι δικαιούμαι να τη χρησιμοποιώ δίχως να κατηγορούμαι για έκπτωση του επιπέδου της κουβέντας.

      Διαγραφή