- ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι ( ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ )
- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ )
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΜΟΥΤΣΙΟΣ-ΡΕΝΤΖΟΣ)
- Σημειώσεις του μαθήματος
- Α) Από το βιβλίο << Βασικές μαθηματικές έννοιες για τον εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης >>
- Κεφάλαια : 1,3,4,5,9 ή
- Κεφάλαια : 1,2,3,5 .
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΓΟΥΒΙΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ : ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ (ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ)
- Από το βιβλίο : Κανατσούλη ,Μ. Εισαγωγή στη θεωρία και κριτική της παιδικής λογοτεχνίας
- Τι είναι η παιδική λογοτεχνία ( απόψεις Luckens, Petrovits, Kallergh, Rose, Hollindalen, η παιδικότητα κατά τον Hollindale (σελ. 23-25,26,27,28 ) .
- Το παιδί ως κριτικός αναγνώστης και κριτικός της λογοτεχνίας (απόψεις με βάση τον Prayet, απόψεις Appleyard για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό, θεωρία της Rosenblatt, απόψεις Sloan, Nodelman)
- Η παιδική ποίηση (δημοτική εντεχνη, Πάλλης, Παπαντωνίου, σύγχρονη ποίηση (σελ. 71-79).
- Παραμύθι ( λαϊκό : ορισμός, γνωρίσματα, αξία, το σύγχρονο ή έντεχνο παραμύθι )
- Εικονογραφημένα παιδικά βιβλία : κατηγορίες , αναγκαίοι παράγοντες
- Παιδικά περιοδικά: η διάπλαση των παίδων . ( σελ. 112-113 )
- Βιβλία γνώσεων (σελ. 119-121 )
- Η λογοκρισία στην παιδική λογοτεχνία ( τι είναι , περιληπτικά οι κατηγορίες ) ( σελ. 145-146 ).
- Διήγημα ( σελ. 161-167 )
- Μυθιστόρημα ( χαρακτηριστικά, Πηνελόπη Δέλτα, σύγχρονο παιδικό ιστορικό μυθιστόρημα, ηθογραφικό μυθιστόρημα, κοινωνικό μυθιστόρημα. Το θέμα της ιδεολογίας, μυθιστόρημα ανάπτυξης και ωρίμανσης, μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, μυθιστόρημα περιπέτειας )
- ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ)
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ( ΣΚΟΥΡΤΟΥ ΕΛΕΝΗ)
- Από το βιβλίο ΤΑΦΑ: Εισαγωγή , Μέρος Πρώτο / Κεφάλαιο Δεύτερο & Κεφάλαιο Τρίτο
- Από το BRUNER (βλ. ιστοσελίδα μαθήματος): Πρόλογος, κεφάλαιο: Η αφηγηματική δημιουργία του Εαυτού, Κεφάλαιο: Λοιπόν, γιατί η αφήγηση .
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ( ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ)
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ)
- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΔΗ)
- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ (ΞΑΝΘΑΚΟΥ)
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΡΑΠΤΗΣ)
- ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ)
- ΦΥΛΟ, ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ II (ΓΚΑΣΟΥΚΑ)
Κεφάλαια : 1ο , 3ο( σελ.122-129 και 149-153 ) , 4ο(σελ.185-193 ),5ο ( σελ.194-231),
6ο ( σελ.232-265 ) , 7ο ( σελ.273-309 ) , 8ο ( σελ.310-399 ) , 10ο ( σελ.409-423 ).
Ύλη : Οι σημειώσεις του μαθήματος .
2. Β) Από το βιβλίο << Διδακτική βασικών μαθηματικών εννοιών >>
Σημειώσεις διδάσκοντος από το μάθημα, οι οποίες είναι αναρτημένες στα VISTA.
(σελ. 31-32,32- 36,38-39,40-42).
(σελ. 103-107)
( σελ. 170-172, 174-175, 176-177, 178-179, 179-182, 186-188, 188-189,
190-191, 191-192 )
Ύλη : Οι σημειώσεις του μαθήματος .
Το βιβλίο : «Φιλοσοφία της Παιδείας: λόγοι, όψεις, διαδρομές»
ή
Το βιβλίο: «Εγκοπή της Φιλοσοφίας της Παιδείας».
Συμπληρωματικά και ενισχυτικά:
Το υλικό το οποίο αναρτάται στο Vista
Οι σημειώσεις του μαθήματος.
Στην ύλη αυτή θα πρέπει οπωσδήποτε να βασιστούν και όσες/οι επιλέξουν το
ημερολόγιο ως τρόπο αξιολόγησης, αλλά και όσες/οι από αυτές/ους θα επιλέξουν
συμπληρωματική γραπτή εξέταση, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί για τον
τρόπο αξιολόγησης.
Σημειώσεις διδάσκουσας από το μάθημα, οι οποίες είναι αναρτημένες στα VISTA.
Οι σημειώσεις για το μάθημα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της σχολής http://www.pse.aegean.gr/lmsTEPAES. Σε αυτο το μάθημα είναι απαραίτητη και η εργασία.
Από το βιβλίο της «Σχεδιάζοντας μια φανταστική οικογένεια»: σελ.23-118
Σημειώσεις διδάσκων, οι οποίες είναι αναρτημένες στα VISTA.
Το βιβλίο του : «Εστίν ουν τραγωδία»
Η ύλη είναι το σύνολο του βιβλίου Κοινωνιολογία του λαϊκού πολιτισμού τόμος 2ος.
Δ.Α.Π-Ν.Δ.Φ.Κ ΡΟΔΟΥ
ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ…!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου