Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Ύλη Εξεταστικής Σεπτεμβρίου για το Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ


Δ.Α.Π. – Ν.Δ.Φ.Κ. ΡΟΔΟΥ
Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013


v  ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ(ΚΑΙΛΑ) :
Εξετάζεται με ανοιχτές σημειώσεις ΥΛΗ:
-Θεωρία: Θεωρίες Δυναμικής Ψυχολογίας-Ψυχανάλυσης Freud
Α)Ψυχικό Όργανο
Β) Στάδιο Ψυχοσυναισθηματικής Εξέλιξης
ΓΜηχανισμοί Άμυνας-Ann Freud (university press)
-Ξανθάκου: Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο Σχολείο και την Κοινωνία, σελ.27-143
-Διαλέξεις μαθήματος

v  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ( ΚΑΦΟΥΣΗ)
Από το βιβλίο «Τα Μαθηματικά των παιδιών 4-6 ετών. Αριθμοί και Χώρος»

Κεφ. 1,  Κεφ. 2  ( εκτός σελ. 108-137),  Κεφ. 3

H’

Από το βιβλίο «μικρά παιδιά μεγάλα μαθηματικά νοήματα»

Κεφ. 1 (εκτός 1.3.),  Κεφ. 2,  Κεφ. 3 (εκτός 3.2.),

Κεφ. 4 (εκτός 4.1, 4.3, 4.4), Κεφ. 6 ( εκτός 6.1, 6.2, 6.4)



v  φιλοσοφια και παιδι:θεωριεσ και πρακτικεσ(ελενα θεοδωροπουλου) :

Η εξέταση θα πραγματοποιηθεί με τη συγγραφή και παράδοση εργασιών, σε θέμα το οποίο οι φοιτήτριες/ές θα επιλέξουν από κατάλογο θεμάτων.Ο κατάλογος αυτός θα βρίσκεται αναρτημένος στην τοποθεσία: «Σημειώσεις των διδασκόντων » της ιστοσελίδας του Τμήματος.Η  ύλη στην οποία θα βασιστεί η εκπόνηση των εργασιών περιλαμβάνει:
1.      Το βιβλίο που διανεμήθηκε για το μάθημα
2.      Τα κείμενα που θα έχουν αναρτηθεί στην τοποθεσία «Σημειώσεις διδασκόντων» της ιστοσελίδας του Τμήματος
3.      Τις σημειώσεις του μαθήματος
Έκταση της εργασίας: minimum 20- maximum 25  σελίδες.
v  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ σελ.127-146, 248-273, 479-497, 533-572,769-813. Η γραπτή εξέταση θα γίνει με ανοικτά βιβλία και οι φοιτητές-τριες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις σημειώσεις τους, καθώς και οποιοδήποτε άλλο βοήθημα επιθυμούν.
v  ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ(ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ)

Από το βιβλίο «Μυθοπλασία, βίωμα και παιδεία», από το πρώτο μέρος το Α και Β και όλο το Δ.

v  ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ I (ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ)
Από το βιβλίο «Εξελικτική Ψυχολογία, Δια βίου ανάπτυξη» τα κεφάλαια 1ο ,2ο ,4ο εκτός σελ. 154-184, κεφ.5ο,6ο,7ο  εκτός σελ.266-273 και κεφ.8ο  

v  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΠΟΤΙΤΣΑ)  Οι σημειώσεις του μαθήματος .

v  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ,ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ(ΕΥΘΥΜΙΟΥ)

o Βασικές έννοιες.
o Αξιολόγηση και Έρευνα στο χώρο της εκπαίδευσης.
o Αξιολόγηση, Μέτρηση και Συλλογή δεδομένων στο χώρο της εκπαίδευσης.
o Αξιολόγηση και Λογοδότηση στο χώρο της εκπαίδευσης.
o Αξιολόγηση και Ποιότητα στην εκπαίδευση.
o Αντικείμενο και σκοποί της Αξιολόγησης στην εκπαίδευση.
o Προσεγγίσεις και μοντέλα εκπαιδευτικής αξιολόγησης.
o Επιστημολογικές αφετηρίες της εκπαιδευτικής έρευνας και αξιολόγησης.
o Ταξινόμηση των Μοντέλων Αξιολόγησης.
o Μοντέλα επίτευξης στόχων (στοχοκεντρικά).
o Μοντέλα που εστιάζουν στην κρίση του αξιολογητή (κρισεοκεντρικά).
o Μοντέλα αξιολόγησης που εστιάζουν στην υποστήριξη λήψης αποφάσεων
και στη διοίκηση.
o Ποιοτικά – Συμμετοχικά Μοντέλα.
o Διαμορφωτική / Τελική αξιολόγηση στην εκπαίδευση.
o Εσωτερική / Εξωτερική αξιολόγηση και Αυτοαξιολόγηση στην εκπαίδευση

v  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΠΕ(ΦΕΣΑΚΗΣ)
Οι οδηγίες αξιολόγησης του μαθήματος βρίσκονται αναρτημένες στο Moodle.

v  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΩΝ ΤΠΕ(ΦΕΣΑΚΗΣ)
 
Οι οδηγίες αξιολόγησης του μαθήματος βρίσκονται αναρτημένες στο Moodle.

v  ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΟΝΤΑΚΟΣ)
Θα ρωτηθείτε για θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, το εκπαιδευτικό σύστημα, τα
εκπαιδευτικά ιδεώδη, την εκπαιδευτική σκοποθεσία, τις βασικές παιδαγωγικές αρχές,
 τις θεωρίες διδασκαλίας και μάθησης:

1.  Γενικά για την ελληνική αρχαιότητα (Σπάρτη, Αθήνα, Σοφιστές, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτέλη, βαβασικές απόψεις και εκπρόσωποι, παιδαγωγικά έργα),
2.Ελληνιστική περίοδος (γενικά για τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού συστήματος)
3.Διαφωτισμός (Ρουσσώ, Βασικές κοινωνικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις)Ιδεαλισμός (Πεσταλότσι, Φραίμπελ, γενικά για τις παιδαγωγικές/διδακτικές τους ιδέες και αρχές)
 4.Εικοστός αιώνας («Παιδαγωγική από τη σκοπιά του παιδιού», γενικές αντιλήψεις για την εκπαίδευση του παιδιού, βασικές παιδαγωγικές αρχές των E. Key, M. Montessori, Dewey,Kerschensteiner και Gaudig, Σχολείο Εργασίας).
5.Νεοελληνική Εκπαίδευση 


v  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΦΩΚΙΑΛΗ)

Σημειώσεις διδάσκουσας στο university press.


v  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ  ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ(ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΔΗ)


* Εισαγωγή, σελ. 13-17
* 1ο Κεφάλαιο, σελ. 21-40 και σελ. 45
* 2ο Κεφάλαιο, σελ. 63-71 [και από τις σελίδες 71-120 μόνο τα σημεία με έντονη γραφή]
* 3ο Κεφάλαιο, σελ. 121-135, σελ. 152-156 και σελ. 167-183
* 4ο Κεφάλαιο, σελ. 185-227



v  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ(ΓΟΥΒΙΑΣ)

3. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (κείμενο του Δ. Γουβιά) [ΟΛΟ, εκτός των ενοτήτων 1 & 2]
4. ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (κείμενο των Χρ. Γκόβαρη & Ι. Ρουσσάκη) [Κεφ. 1]
5. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (κείμενο του Κ. Θεριανού) [ΟΛΟ]
6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΦΥΛΟ (κείμενο του Δ. Γουβιά) [Ενότητες 1, 3, 4]
7. ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (κείμενο του Δ. Γουβιά) [Ενότητες 1 - 4]
8. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΟΗΤΙΚΗ_ΣΤΕΡΗΣΗ (κείμενο των Χ. Γρηγοριάδου & Γ. Ζιώγα) [ΟΛΟ]
 9. GOUVIAS_EKKE_132_133_99-146 (κείμενο του Δ. Γουβιά) [ΟΛΟ, εκτός της Βιβλιογραφίας]


v  ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ(ΜΟΥΤΣΙΟΣ-ΡΕΝΤΖΟΣ)
Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος είναι:
1. Σημειώσεις μαθήματος

2α) Από το βιβλίο «Βασικές μαθηματικές έννοιες για τον εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης»
a. Κεφάλαιο 1
b. Κεφάλαιο 3
c. Κεφάλαιο 4
d. Κεφάλαιο 5
e. Κεφάλαιο 9
Ή
2β) Από το βιβλίο «Διδακτική βασικών μαθηματικών εννοιών»
a. Κεφάλαιο 1
b. Κεφάλαιο 2
c. Κεφάλαιο 3
d. Κεφάλαιο 5 


v  ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΟ Ι,ΙΙ,ΙΙΙ

Σημειώσεις διδάσκουσας στο university press.



v  ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ(ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ)

Σημειώσεις διδάσκοντος και συγκεκριμένα:

 1. Ορισμός και χαρακτηριστικά της Παιδικής Λογοτεχνίας ……………………..σ. 1
2. Η παιδικότητα κατά Hollindale ………………………………………………..σ. 2
3. Το παιδί ως αναγνώστης και κριτικός της παιδικής λογοτεχνίας ……………...σ. 4
4. Διακειμενικότητα ……………………………………………………………...σ. 8
5. Η θεματολογία της παιδικής λογοτεχνίας και η εικόνα των ειδών της ………..σ. 9
6. Ποίηση για παιδιά …………………………………………………………….σ. 11
7. Παραμύθι, λαϊκό και έντεχνο ………………………………………………...σ. 17
8. Τα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία …………………………………………σ. 20
9. Παιδικά περιοδικά …………………………………………………………….σ. 22
10. Βιβλία Γνώσεων (Πληροφοριακά ή ενημερωτικά βιβλία) ……………………σ. 24
11. Μεταφράσεις και διασκευές λογοτεχνικών έργων για παιδιά ………………...σ. 25
12. Διήγημα ………………………………………………………………………...σ. 27
13. Μυθιστόρημα …………………………………………………………………σ. 30
14. Ο/Η εκπαιδευτικός η φιλαναγνωσία και η διδασκαλία της λογοτεχνίας……….σ. 41

v  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΚΑΪΛΑ)
Οι σημειώσεις του μαθήματος: 1)Κοινωνιόγραμμα, 2)Επιστημονικά κριτήρια, 3)ερωτηματολόγιο (θεωρία)



v  ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ  (ΚΟΝΤΑΚΟΣ)
Σημειώσεις του διδάσκοντος στο moodle και συγκεκριμένα τα παρακάτω αρχεία:






v  ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ : ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ(ΝΙΚΗΤΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ )

Πολεμικός, Ν., Καΐλα, Μ., Θεοδωροπούλου, Ε. & Στρογγυλός, Β. (2010). Εκπαίδευση παιδιών με  ειδικές ανάγκες: μια πολυπρισματική προσέγγιση. Αθήνα: Πεδίο.
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ   1  σ.σ.    21 –  46
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ   4  σ.σ.    91 – 116
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ   5  σ.σ.  117 – 135
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ   8  σ.σ.  166 – 187
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ   9  σ.σ.  189 – 208
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ  11 σ.σ.   231 – 248
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ  17 σ.σ.   365 – 378
Καθώς και 3 άρθρα του Ν. Πολεμικού:
1. Πολεμικός, N. (1990). Λειτουργική ενούρηση: κατηγορίες, αιτιολογία, αντιμετώπιση. Παιδιατρικά Χρονικά 17(1), σσ. 1-12.
2. Πολεμικός, N. (1991). Συχνότητα και αντιμετώπιση της αριστεροχειρίας. Παιδιατρικά Χρονικά, 18(2), σσ. 95-104.
3. Πολεμικός, N. (2002). Ψυχαναγκαστική - καταναγκαστική διαταραχή στα παιδιά. Εκπαιδευτική, Οικογενειακή και Πολιτική Ψυχοπαθολογία. τ.Α’. (Επιμ.: Ν. Πολεμικός, Μ. Καΐλα, Φ. Καλαβάσης). Αθήνα: Ατραπός, σσ. 62-74.


v  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ( ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ):

Οι σημειώσεις του διδάσκοντα: http://www.rhodes.aegean.gr/tepaes/didaskontes/stamatis/index.htm
(1)Από το βιβλίο : Παιδαγωγική Επικοινωνία στην προσχολική και προσχολική εκπαίδευση Σελίδες : 23 - 99 (πολύ περιληπτικά) και 101 – 153 , 155-263, 265- 290, 315-170(περιληπτικά) 2. Από το βιβλίο: Προσχολική Παιδαγωγική Προβληματισμοί – Προτάσεις(Σ.Χ.Πανταζής, Μ.Ι Σακελλαρίου) Σελίδες: 17-274)
v  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΣΚΟΥΡΤΟΥ)

Η ύλη αποτελείται από:

(α) Από το βιβλίο: «(Β.α.1) COOK-GUMPERZ,J.(2008): H Kοινωνική Δόμηση του Γραμματισμού, Θεσσαλονίκη:Επίκεντρο. Να προσέξουν την ιστορία της γραφής και τι παριστάνει η γραφή.
Η’ από το βιβλίο: «(Β.α.2) KRESS, Gunther & van. LEEUWEN, Theo(2010): Η Ανάγνωση των εικόνων, Θεσσαλονίκη:Επίκεντρο. Να προσέξουν την σχέση εικόνας και κειμένου.
(β)από το αναρτημένο κείμενο του BRUNNER
(B.β.)BRUNNER,J.(2004): Δημιουργώντας Ιστορίες-Νόμος, Λογοτεχνία, Ζωή, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Προσοχή στην σημασία της κατασκευής & ανακατασκευής του εαυτού.



v  ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ(ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ)

   Από το βιβλίο:
Wilmhurst, L. (2011). Εξελικτική Ψυχοπαθολογία: Μία αναπτυξιακή προσέγγιση. Επιμ. Ελληνικής Έκδοσης: Η. Μπεζεβέγκης. Αθήνα: Gutenberg.
Τα κεφάλαια 10 (ΔΕΠ-Υ) & 11 (Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες)
Και σημειώσεις διδάσκουσας.


v  ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ( ΣΚΟΥΜΙΟΣ)

Οι σημειώσεις για το μάθημα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα http://www.rhodes.aegean.gr/ptde/labs/lab-fe/subjects/dfe.html




v  ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ)

Δ.Αναγνωστοπούλου,  Η ποιητική του έρωτα ατο έργο του Α.Εμπειρικού, Υψιλον,1990: Μέρος 1ο , κεφ. 1 σελ. 23-29, κεφ.2 σελ. 29-40,43-50, κεφ.3 σελ. 51-54, Μερος 2ο , κεφ.1 σελ. 105-113, 119-120,  κεφ.3 σελ. 140-150 , κεφ 4 σελ. 161-170 (κοσμολογικό όραμα)
Δ. Αναγνωστοπούλου, Αναπαραστάσεις του γυναικείου στη λογοτεχνία Πατάκη 200: Μέρος 3ο κεφ. 1 σελ. 253- 272( οπου αναφέρεται στον Εμπειρικό και στον Εγγονόπουλο) κεφ.2  σελ. 273-287 κεφ.3 σελ.288-300.
 Εμπειρικός κείμενα: ΑΜΟΥΡ ΑΜΟΥΡ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΟΧΙ ΜΠΡΑΖΙΛΙΑ ΜΑ ΟΚΤΑΝΑ, Η ΝΗΣΟΣ ΤΩΝ ΡΟΒΙΝΣΩΝΩΝ, ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΡΟΦΑΛΩΝ.

Εγγονόπουλος κείμενα: ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ ΜΠΟΥΑΣ, ΥΜΝΟΣ ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΜΕ(ΠΟΙΗΜΑΤΑ Β’ ΤΟΜΟΣ), ΙΚΕΣΙΑ (ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΒΩΝΕΣ) Ο ΟΡΦΕΥΣ (ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΒΩΝΕΣ),ΜΠΟΛΙΒΑΡ.

v  ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ)
Η ύλη είναι τα κεφάλαια 1ο,2ο,4ο,5ο,6ο  από το βιβλίο «Γνώση και μάθηση στην εκπαίδευση». Το κεφάλαιο που βρίσκεται στο University Press αποτελεί την ύλη για τη διάλεξη “Μνήμη” και αντικαθιστά το αντίστοιχο κεφάλαιο από το βιβλίο του κ. Πόρποδα ( κεφ. 4).
v  ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ)
Σημειώσεις διδάσκουσας στο university press.

v  ΨΥΧΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ(ΞΑΝΘΑΚΟΥ)

Η ύλη είναι όλο το βιβλίο «Σχεδιάζοντας μια φανταστική οικογένεια».

v  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(ΦΩΚΙΑΛΗ)

Η ύλη είναι οι σημειώσεις της διδάσκουσας που βρίσκονται στο university press.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου