ΥΛΗ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Ιστορία της Μεσογείου κατά την Αρχαιότητα:
Από το βιβλίο των Bury & Meiggs, οι σελίδες 87-95,95-97, 104, 158-161, 162-173
Από το βιβλίο των Bury & Meiggs, οι σελίδες 87-95,95-97, 104, 158-161, 162-173
Εισαγωγή στην Πολιτική Επιστήμη:
Από το βιβλίο του M. Duverger, οι σελίδες 1-115
Από το βιβλίο του M. Duverger, οι σελίδες 1-115
Εισαγωγή στη Γενική Γλωσσολογία:
Από το βιβλίο της V. Fromkin, οι σελίδες 33-61,67-72, 89-93, 116-124, 127-138, 141-153, 158-160, 170-185, 238-254, 279-293,305-333, 354-379, 391-398, 438-453, 494-501
Από το βιβλίο της V. Fromkin, οι σελίδες 33-61,67-72, 89-93, 116-124, 127-138, 141-153, 158-160, 170-185, 238-254, 279-293,305-333, 354-379, 391-398, 438-453, 494-501
Εισαγωγή στην Κλασική
Αρχαιολογία:
Θεματικές
Ενότητες:
Κεραμική:
Τεχνικές-τεχνοτροπίες, εξέλιξη από ύστεραγεωμετρικά περίπου 750-480 π.Χ. (50%,
2 ερωτήματα)
Γλυπτική:
Τεχνικές-τεχνοτροπίες, εξέλιξη από μέση αρχαϊκή έως 330/20 π.Χ. (25%, 1
ερώτημα)
Αρχιτεκτονική:
Τεχνικές-τεχνοτροπίες-ρυθμοί, ιερό Ολυμπίας,ακρόπολη Αθήνας (25%, 1 ερώτημα)
Συστήματα Γραφής στο Μεσογειακό Χώρο:
Το μάθημα εξετάζεται με απαλλακτικές εργασίες-δραστηριότητες.
Το μάθημα εξετάζεται με απαλλακτικές εργασίες-δραστηριότητες.
Στατιστική και Ανθρωπιστικές επιστήμες:
Βιβλίο Κουνιά : παράγραφοι
3.1,3.2,3.3,3.4,8.1,8.2,8.5.1
Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Διεθνείς οργανισμοί Ι :
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Δ.Ο.) ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ
& ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ (ΑΠΟ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Δ.Ο. (ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ, ΤΕΧΝΙΚΟΙ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ/ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ, Κ.ΛΠ.)
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ Δ.Ο. Η ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΩΝ Δ.Ο.
ΕΝΝΟΙΑ, ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΡΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ - Ο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΩΣ ΤΟ «ΣΥΝΤΑΓΜΑ» ΕΝΟΣ Δ.Ο.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ Δ.Ο. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΝ Ο.Η.Ε. - Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ
Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ (ΑΠΟΚΤΗΣΗ, ΑΠΩΛΕΙ)Α ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ( ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ).
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΕΩΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΤΟΝ Ο.Η.Ε. Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΣΤΟ ΔΝΤ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ Δ.Ο. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΟΗΕ (ΣΥΝΘΕΣΗ, ΔΟΜΗ, ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) ΚΑΙ Η ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΨΗΦΙΣΗ, ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ). ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
Η ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ - ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ Ο.Η.Ε.
Η ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ Δ.Ο.
Η (ΔΙΑ)ΛΥΣΗ ΤΩΝ Δ.Ο. (ΛΟΓΟΙ, ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ)
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ Δ.Ο. ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΟΗΕ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΑΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Δ.Ο. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Δ.Ο. (ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ, ΤΕΧΝΙΚΟΙ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ/ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ, Κ.ΛΠ.)
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ Δ.Ο. Η ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΩΝ Δ.Ο.
ΕΝΝΟΙΑ, ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΡΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ - Ο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΩΣ ΤΟ «ΣΥΝΤΑΓΜΑ» ΕΝΟΣ Δ.Ο.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ Δ.Ο. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΝ Ο.Η.Ε. - Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ
Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ (ΑΠΟΚΤΗΣΗ, ΑΠΩΛΕΙ)Α ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ( ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ).
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΕΩΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΤΟΝ Ο.Η.Ε. Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΣΤΟ ΔΝΤ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ Δ.Ο. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΟΗΕ (ΣΥΝΘΕΣΗ, ΔΟΜΗ, ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) ΚΑΙ Η ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΨΗΦΙΣΗ, ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ). ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
Η ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ - ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ Ο.Η.Ε.
Η ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ Δ.Ο.
Η (ΔΙΑ)ΛΥΣΗ ΤΩΝ Δ.Ο. (ΛΟΓΟΙ, ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ)
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ Δ.Ο. ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΟΗΕ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΑΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Δ.Ο. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ
Πολιτική οικονομία :
Οι θεματικές του μαθήματος είναι στο e-class
Ιστορία της
Ελληνικής Γλώσσας :
Οι θεματικές του μαθήματος είναι στο
e-class
Η ερώτηση (5 μονάδες) : τα στάδια εξέλιξης της
Ελληνικής γλώσσας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα
Αρχαιολογία και
θετικές επιστήμες :
1) Αρχαιομετρία (Ιστορική αναδρομή,
ορισμός, παραδείγματα).
2)
Απόλυτη και σχετική χρονολόγηση.
3) Αρχαιολογικά υλικά - Γεωλογικά υλικά (ομοιότητες,
διαφορές).
4) Χρονολόγηση με θερμοφωταύγεια (ΘΦ) και Οπτικά
Προτρεπόμενη φωταύγεαι (ΟΠΦ)
5) Χρονολόγηση με Aνθρακα 14 (C-14).
6) Δενδροχρονολόγηση.
7)Σύντομη αναφορά σε άλλες μεθόδους χρονολόγησης: ενυδάτωση οψιανού.
8) Χρονολόγηση με φωταύγεια πέτρινων επιφανειών.
9) Σύντομη αναφορά σε φυσικές μεθόδους ανάλυσης (Ακτίνες-Χ Φθορισμού, Νετρονική Ενεργοποίηση, Ατομική απορρόφηση, SIMS, XRD)
10) Αρχαιοαστρονομία και η επίδραση στους αρχαίους πολιτισμούς.
11) Αρχές προληπτικής συντήρησης έργων τέχνης.
12) Αρχαιογεωφυσικές διασκοπήσεις (μαγνητόμετρο, ηλεκτρόμετρο, γεωραντάρ, σόναρ, αεροφωτογραφίες με /IR/Δορυφόρο)
13) Case Studies: Η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης και η πτώση του Μινωικού πολιτισμού, ο εντοπισμός της Αρχαίας Ελίκης, η Συνδόνη του Τορίνο, εμπόριο οψιανού και κεραμικών, ο Άνθρωπος των πάγων).
6) Δενδροχρονολόγηση.
7)Σύντομη αναφορά σε άλλες μεθόδους χρονολόγησης: ενυδάτωση οψιανού.
8) Χρονολόγηση με φωταύγεια πέτρινων επιφανειών.
9) Σύντομη αναφορά σε φυσικές μεθόδους ανάλυσης (Ακτίνες-Χ Φθορισμού, Νετρονική Ενεργοποίηση, Ατομική απορρόφηση, SIMS, XRD)
10) Αρχαιοαστρονομία και η επίδραση στους αρχαίους πολιτισμούς.
11) Αρχές προληπτικής συντήρησης έργων τέχνης.
12) Αρχαιογεωφυσικές διασκοπήσεις (μαγνητόμετρο, ηλεκτρόμετρο, γεωραντάρ, σόναρ, αεροφωτογραφίες με /IR/Δορυφόρο)
13) Case Studies: Η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης και η πτώση του Μινωικού πολιτισμού, ο εντοπισμός της Αρχαίας Ελίκης, η Συνδόνη του Τορίνο, εμπόριο οψιανού και κεραμικών, ο Άνθρωπος των πάγων).
Φύλο και Γλώσσα
1. Από το βιβλίο της Θ.-Σ. Παυλίδου «Γλώσσα-Γένος-Φύλο» τακεφάλαια 1, 2, 3, 4
2.Το άρθρο της Μ. Γεωργαλίδου (αναρτημένο στο http://www.linguist-uoi.gr/cd_web/)
1. Από το βιβλίο της Θ.-Σ. Παυλίδου «Γλώσσα-Γένος-Φύλο» τακεφάλαια 1, 2, 3, 4
2.Το άρθρο της Μ. Γεωργαλίδου (αναρτημένο στο http://www.linguist-uoi.gr/cd_web/)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Ε' ΕΞΑΜΗΝΟ
Διεθνείς Οικονομικές Σχέσεις :
Οι θεματικές του μαθήματος είναι στο e-class
Ο διδάσκοντας έχει δώσει 13 ερωτήσεις
Θεσμοί και πολιτικές της Ευρωπαϊκής
Ένωσης :
Βιβλίο SIMON HIX
, το πολιτικό σύστημα της Ε.Ε σελ. 1-30
Από το βιβλίο Π.Ιωακειμίδη
, Η Συνθήκη της Λισαβώνας σελ
9-92
Σημειώσεις διδάσκοντα
Νεότερη Ευρωπαϊκή ιστορία :
Οι θεματικές του μαθήματος είναι στο e-class
Εισαγωγή στην Β.Αφρική
:
Προσωπικές σημειώσεις
Σημειώσεις του διδάσκοντα
από το university press
Ιστορία της Μεσόγειου μέσοι και
νεότεροι χρόνοι:
Προσωπικές σημειώσεις
Σημειώσεις του
διδάσκοντα από το university press
Θεματικές του μαθήματος στο e-class
Ζ’ΕΞΑΜΗΝΟ
Διεθνείς οργανισμοί ΙΙ :
Προσωπικές σημειώσεις
Πολιτική οικονομία των Διεθνών Σχέσεων :
Οι θεματικές του μαθήματος
είναι στο e-class
Ευρωπαϊκή Ενοποίηση και Παγκοσμιοποίηση:
1. Το βιβλίο του Σ. Ντάλη "Η Ευρωπαική Ένωση και η πολυμερής διαχείριση της παγκοσμιοποίησης"
2. Οι σημειώσεις του διδάσκοντα
1. Το βιβλίο του Σ. Ντάλη "Η Ευρωπαική Ένωση και η πολυμερής διαχείριση της παγκοσμιοποίησης"
2. Οι σημειώσεις του διδάσκοντα
Αρχαία ελληνική γραμματεία :
πολιτικές σχέσεις
Από το
βιβλίο Η πολιτική τέχνη της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
Κεφ.1-4
και 7
Ζητήματα περιφερειακής πολιτικής στην
ευρύτερη Μ.Ανατολή :
Σημειώσεις
στο university press( Μ.Ανατολή ΙΙ )
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ
Ε' ΕΞΑΜΗΝΟ
Γραμματισμός:
Από τις σημειώσεις και το corpus του διδάσκοντα, δίνεται μία ερώτηση για σχολιασμό:
«Η γλώσσα μας κάνει ανθρώπους και ο γραμματισμός μας κάνει πολιτισμένους»
Κοινωνιογλωσσολογικές Προσεγγίσεις:
1. Από το βιβλίο του Γ.
Μικρού τα κεφάλαια1, 3, 4, 7, 9
2. Από το βιβλίο του Α. Αρχάκη
τα κεφάλαια 2.2 (σελ. 67-85), 3 (σελ. 160-190)
Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Ανάλυση Λόγου:
1. Από το βιβλίο του Α. Αρχάκη τα μέρη Α, Β
1. Από το βιβλίο του Α. Αρχάκη τα μέρη Α, Β
2. Οι σημειώσεις της
διδάσκουσας (εστάλησαν μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος)
Επεξεργασία Σωμάτων Κειμένων:
Από το βιβλίο της Κ. Φραντζή τα κεφάλαια
1 (Εισαγωγή), 2 (Σώματα Κειμένων) και 4(Επεξεργασία Σωμάτων Κειμένων στο Linux)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ε’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Εργαστήριο
αρχαιομετρίας :
1.Αντιστασιόμετρο
2.Μαγνητόμετρο
3.Αναλυτής ακτινών-Χ Φθορισμού
4.Μετρητής σωματιδίων
5.Μικροσκόπιο
6.Αρχαιοαστρονομία
7.Γεωλογικοί χάρτες – Αναγνώριση πετρωμάτων και ορυκτών
Γεωαρχαιολογία :
- Βασικές γνώσεις σχετικών διεπιστημονικών πεδίων, ως ερμηνευτικό υπόβαθρο για τις
γεωαρχαιολογικές έρευνες, όπως
ορυκτολογία, πετρολογία, ιζηματολογία, γεωμορφολογία, κλιματολογία,
σεισμολογία, τεκτονική.
- Τα αίτια και οι συνέπειες
ευστατικών κινήσεων ,κλιματικών αλλαγών του Τεταρτογενούς με έμφαση το
Ολόκαινο.
- Στοιχεία παλαιοαστρονομίας
- Αιτιών προέλευσης των γήινων
τροχιακών μεταβολών που σχετίζονται με την περιοδικότητα των κλιματικών
αλλαγών ( θεωρία Milankovitch ) και ιδιαίτερα εκείνων που
σχετίζονται με τα φαινόμενα διαδοχής παγετωδών – μεσοπαγετωδών περιόδων,
που επηρέασαν την εξελικτική πορεία της γήινης ζωής και ιδιαίτερα του
ανθρώπου μέσα στο πέρασμα του γεωλογικού-αρχαιολογικού χρόνου
Βρες παλιά θέματα εξεταστικής στο παρακάτω site!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.greekpastpapers.com/
παιδια καλησπερα ! μηπως γνωριζετε που μπορω να βρω τις εργασιες για το μαθημα Συστήματα γραφης στο Μεσογειακο χωρο ;;
ΑπάντησηΔιαγραφή